כדאי לדעת: 5 טיפים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך רכישת כסאות מנהלים

כדאי לדעת: 5 טיפים שכדאי לקחת בחשבון בתהליך רכישת כסאות מנהלים אנחנו יושבים עליהם שעות ארוכות, מסתובבים, מתגלגלים לכוננית הסמוכה ומידי פעם מיישרים את הגב וקמים למתיחה קלה. אלה כמובן כסאות מנהלים או כסאות עובדים שהם חלק מהנוף בכל משרד. אבל כמו שאתם יודעים, יש כיסא מנהלים ארגונומי, ויש כיסא מנהלים פשוט, החוכמה היא לבחור אותם בצורה נכונה.

הבאנו בפניכם 5 טיפים שכדאי לדעת רגע לפני הרכישה כיסא מנהלים הוא לא כיסא רגיל

כסאות משרדים לכאורה נראים זהים זה לזה, אך חשוב להבין שכיסא מנהלים הוא ליגה אחרת, השונה מכיסא מזכירה או כיסא רגיל. כסאות מנהלים מצד אחד צריכים לשדר יוקרה ובאותה נשימה עליהם להיות נוחים ומותאמים לאופי עבודתו של המנהל או העובד. חשוב להבין שכיסא מנהלים ארגונומי טוב, יהיה יקר יותר, אך בסופו של דבר הנוחות תורגש בכל יום מחדש.

כיסא ארגונומי עם מקסימום תמיכה לגב והצוואר

בריאות העובדים או המנהלים היא לפני הכל, וודאי בתרבות העבודה המודרנית המאלצת אותנו לשבת שעות מרובות מול המחשב. כיסא טוב חייב להכיל מנח נכון לצוואר, לגב ולגב התחתון, כולל תוספת הגבהה לצוואר, מה שיכול למנוע כאבי גב ובעיות רפואיות שונות בטווח הארוך. ההמלצה היא לרכוש כיסא ארגונומי המתאים באופן אישי לעובד.

כיסא מודולרי מכל כיוון

כיסא מודולרי הוא הבחירה הטובה ביותר, וזאת בשל האופציות המרביות שניתן לבצע איתו, לדוגמה אפשרות להגבהת גוף הכיסא לצורך התאמתו לגובה השולחן, במיוחד כאשר אין אנו יודעים מראש את גובה השולחן. כמו כן, חשוב שתהיה אופציה לשנות את השיפוע של משענת הכיסא ולוודא שהכיסא מכיל גלגלים לצורך שינוע קל ומהיר. חשוב להבין שישיבה על כיסא שאינו מתאים לגובה השולחן יכול לגרום לבעיות גב ובעיות ראייה בעתיד. OK

חומרי גלם איכותי

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא בחירת כיסא העשוי מחומרי גלם איכותיים, הן מבחינת הריפוד והן מבחינת השלד שלו. ריפוד הכיסא חייב להיות נושם ואיכותי, על מנת לספק תמיכה ונוחות מקסימליים למנהל או לעובדים. אין ספק שכיסא העשוי מחומרי גלם איכותיים יהיה נוח יותר ויחזיק למשך שנים רבות.

אחריות מהספק

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא מתן האחריות על הכיסא. כאשר רוכשים כיסא מנהלים או כיסא עובדים יקר, כדאי שיהיה לאן לפנות במקרה של קלקול במנגנון הכיסא, קרע בריפוד או כל בעיה אחרת שיכולה להיגרם לכיסא. כיום חברה המכבדת את עצמה מעניקה אחריות בין שנה ל-5 שנים, אך כדאי לבדוק זאת מראש ולהיות בטוחים. לסיכום, רכישת כיסא מנהלים היא בחירה משמעותית שיכולה להשפיע על נוחות העובד בטווח המיידי, ועל בריאותו בטווח הארוך, ועל כן יש לבצע את הבחירה הנכונה. נציין שכיסא טוב ואיכותי ישפיע גם על הפרודוקטיביות של העבודה, ולכן הרווח הוא כפול – גם שמירה על בריאות העובד וגם עבודה יעילה יותר.

לצפייה בקולקציה החדשה של כסאות המנהלים שלנו, לחצו כאן

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן