ריהוט מוסדות, ארגונים ובתי ספר

מומחים בהתאמה של ריהוט למוסדות בתי ספר ומגוון פתרונות מודלרים וארגונומים.
מתמחים בעבודה מול משרד החינוך ופרוייקטים כגון ״קול קורא״ ו- ״m21״

מחפשים ריהוט מודולרי לבתי ספר המקדם פדגוגיה חדשנית? מעוניינים לעצב מרחבי למידה ורסטיליים, מתקדמים ומעוררי השראה? כאלו המעודדים יצירתיות ומעוף בקרב תלמידים ומחוללי צמיחה? המציאות שמסביבנו השתנתה ללא היכר בעשורים האחרונים, אך נותר מקום אחד עד כה שבו הזמן, לכאורה, קפא מלכת: משרד החינוך. חלק לא מבוטל ממרחבי הלמידה בישראל עדיין נשענים על פלטפורמה מיושנת ומקובעת של ישיבה בשורות, עם הוראה פרונטלית ואווירה תעשייתית ומנוכרת. פלטפורמה זו מונעת מאנשי החינוך כול אפשרות ליצירת גמישות ודינמיות לצורך יישום רעיונות חדשניים. בשנים האחרונות מקדם מנהל הפיתוח שבמשרד החינוך מגוון מהלכים לתכנון ועיצוב מרחבי למידה המותאמים אל המאה ה-21, כיאה לעידן העכשווי.אגרונומיה, נוחות והתאמה אל הגילאים במסגרת אותם מהלכים ובשיתוף עם המנהל הפדגוגי, התווה משרד החינוך תכנית ייחודית המכונה "M21". תכנית זו שמה לה למטרה לעצב את בית הספר העתידי כסביבה פדגוגית חדשנית, תוך הישענות על מספר עקרונות בסיסיים. אחד העקרונות הללו שם את המיקוד על תכנון מרחבי למידה המאפשרים מגוון דרכי הוראה ולמידה שונות. בכלל זה ניתן למנות הוראה פרונטלית, למידה בקבוצות ולמידה אינדיבידואלית על פי צורך. עיקרון זה אפשרי ליישום על ידי שימוש בשולחנות מודולריים צורניים בשלל צורות, גדלים וצבעים. דגש נוסף מתמקד על אגרונומיה, נוחות, פונקציונליות והתאמה אל הגילאים והצרכים הפרטניים. מחקרים בתחום מעידים שכיסאות במוסדות חינוך משפיעים במידה רבה על איכות הלמידה לאורך זמן. על פי המחקרים הללו, מוסדות החינוך שהשכילו ליצור מרחבי למידה ורסטיליים, הנותנים מענה למכלול הצרכים הפדגוגיים, העצימו בקרב התלמידים את תחושת השייכות והובילו להעלאת הישגיהם.