למה כדאי לשלב ריהוט מודולרי בחדרי ישיבות?

את המושג ריהוט מודולרי אנו שומעים לא מעט בשנים האחרונות. מדובר על ריהוט פונקציונאלי המאפשר לנו לחסוך מקום בחללים, לצד ריהוט גמיש המאפשר לנו לבצע שינויים ככל שנרצה. המושג מוכר לנו יותר מתחום חללי אופן ספייס, אותן מחיצות ושולחנות הניתנים להחלפה והזזה מהירים, אך נראה שאותה פונקציונאליות הגיע גם לחדרי הישיבות שלנו ומאפשרת לנו ליהנות מנוחות, גמישות וגם מעיצובים ייחודיים.

אז בואו נראה איך מכניסים ריהוט מודולרי לחדרי הישיבות

חדרי ישיבות מהווים לא פחות מכרטיס הביקור של המשרד. בחדר זה נחתמות עסקאות גדולות, נערכים דיונים חשובים, מבצעים ראיונות עבודה, פגישות צוות, הדרכות ועוד ועוד. בכל חדר ישיבות קיים לרוב שולחן ישיבות גדול שיכול להיות מלבני, מרובע או אליפסה. סביב השולחן ישנם כסאות המעטרים אותו, עם מקרן ומערכות אודיו שונות. מכיוון שלכל פגישה בחדר הישיבות יש צורך אחר, הן מבחינת כמות האנשים והם מבחינת תצורת הישיבה, רכישת ריהוט מודולרי גמיש יוכל לאפשר לנו לסדר את החלל כפי שאנו רוצים ולא להיות מקובעים לפי השולחן הקיים.

רגע, מה זה שולחן מודולרי?

שולחנות מודולריים הם שולחנות קטנים בצורות שונות, גמישים, ניתנים לשינויים ומאפשרים לנו לשבת איך שנרצה. דמינו לרגע שולחן של בית קפה מרובע, ניתן להצמיד ארבעה כאלה ולייצר שולחן אחד גדול, נוכל להצמיד שני שולחנות לאורך ולייצר תצורה של כיתת לימוד וכו'. שולחנות מודולריים למשרדים הם בדיוק כך, הם מגיעים כמשולשים קטנים או מרובעים שניתן לחבר אותם בקלות וליצור את תצורה הישיבה הרצויה. אגב, שולחנות אלה מתאימים לא רק לחדרי ישיבות, אלא גם לכיתות הדרכה של חברות וארגונים.

האופציות הרבות לשימוש בשולחנות מודולריים

תצורה של כיתת לימוד, כלומר שורות וכסאות, תצורת ישיבה של ח', אפשרות לעבודה בקבוצות, תצורת ישיבה של חדר ישיבות עם שולחן וסביבו כסאות, ישיבה בודדת של אנשים ועוד. למעשה, אתם בוחרים כיצד ברצונכם לעצב את החלל ולגרום לישיבה נוחה יותר. מדובר בפתרון מעולה המתאים בדיוק לתצורת העבודה המודרנית.

היתרונות של שולחנות מודולריים לחדרי ישיבות:

לסיכום, ריהוט מודולרי הוא הדבר הבא של עולם הריהוט, וככל שעובר הזמן אנו רואים יותר ויותר אופציות גמישות המאפשרות לנו לאבזר את החלל בצורה שנוחה לנו, ללא חתונה קתולית, אלא בצורה גמישה, פונקציונלית וגם מעוצבת.

מחפשים ריהוט פונקציונאלי מעוצב? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן