למה כדאי לבחור ריהוט מודולרי למשרדים?

בחללים שונים במשרד, עלינו להציב פרטי ריהוט מגוונים כדי למלא את החלל בריהוט פונקציונאלי שישמש בנאמנות את עובדי המשרד.
האופציות העומדות בפנינו הן רכישת ריהוט מסורתי, בעוד האופציה השנייה היא לרכוש ריהוט מודולרי שנעשה טרנד לוהט בקרב עסקים רבים, מיד נבין למה.

מהו ריהוט מודולרי?

ריהוט מודולרי בהגדרתו הוא ריהוט פונקציונאלי המשמש למטרת חיסכון במקום ומאפשר לנו לסדר את הדברים בתוכו בדרך הנוחה לנו ביותר.
כאשר מדברים על חיסכון במקום, נראה כי חברות רבות ימצאו עניין בריהוט מודולרי, משום שכיום עלויות השכירות במשרדים מתומחרים לפי מטר מרובע, וכל מטר שכזה עולה לנו הרבה כסף. מאפיין נוסף לריהוט המודולרי הוא עצמאות המרכיבים שלו, שהרי ריהוט שכזה עשוי מחלקים נפרדים שאינם תלויים זה בזה, ומאפשר לנו להרכיב אותם בתצורות שונות, איך שנוח לנו.
למעשה, לכל חלק יש עצמאות משלו וניתן להרכיב את החלקים בצורה שונה, כך שניתן לעצב את הריהוט לפי הצרכים שלנו ולהתאים חלקים נפרדים או יחידה אחת שלמה.

גמישות היא שם המשחק

כדי להמחיש לכם את הגמישות של ריהוט מודולרי למשרדים, הבאנו כמה דוגמאות; שולחן עבודה פשוט וקטן יכול להפוך בקלות רבה לשולחן ישיבות גדול. שולחן כזה יתאים למשרדים קטנים שבהם אין די מקום לחדר ישיבות, אך מידי פעם יש צורך לארח אורחים לפגישות עסקיות סביב השולחן.
דוגמה נוספת היא שולחן עבודה מתקפל, שיכול להתאים לאדם אחד, אך על ידי כמה שינויים יוכלו לשבת עליו שלושה אנשים ולעבוד בצורה נינוחה. גם ארונות מודולריים מאוד נפוצים במשרדים, בדיוק על אותו עיקרון – חיסכון במקום ואפשרות ליצור פתרונות אחסון גמישים ופונקציונליים.

התרומה של שולחנות עבודה מודולריים בחללים פתוחים

חללי אופן ספייס הם הדבר הבא בעולם ההייטק ובכלל במגוון רב של תחומים, ומאפשרים לכולם לעבוד יחד בצורה נוחה, וכמובן לחסוך לבעלי משרדים כספים רבים, הן מבחינת דמי שכירות והן מבחינת רכישת הציוד. בשל הפופולריות של חללי עבודה משותפים, יש צורך בריהוט משרדי נגיש וגמיש לשינויים.
בחללים אלה ניתן להציב שולחנות מודולריים הניתנים לשינוי בכל עת. אופציה נוספת היא להתקין מחיצות סגורות או פתוחות למחצה, וכך להעניק לכל עובד מרחב עבודה משלו מבלי לשבור את האלמנט הפתוח, כאשר גם מחיצות אלה ניתנות לשינוי והזזה בקלות.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת ריהוט מודולרי?

לפני שניגשים לרכוש ריהוט מודולרי למשרד, עלינו לבחון אילו רהיטים נרצה לרכוש כמודולריים ואלה נרצה רגילים. בהזדמנות זו גם עלינו לבחון היטב את השטח העומד לרשותנו, כמה מתוכו נרצה לנצל לטובת התקנת ארונות משרדיים, לטובת פינת המתנה, לצורך הצבת שולחנות עבודה ואילו שטחים נרצה לנצל לצרכים אחרים.
רק לאחר תכנון מקצועי, נוכל לבחור את הריהוט המודולרי המתאים ביותר לחלל וליהנות מחלל פונקציונאלי ומעוצב בקפידה.

מעוניינים לחסוך במקום במשרד? התקשרו למומחים של מודולרי ונתאים לכם ריהוט מודולרי המתאים לאופי החלל שלכם.

לפרטים נוספים השאירו פרטים ונתקשר עוד היום >>>

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן