היתרונות של שולחנות משרדיים מודולריים

הם מתפרקים לחלקים, ניתן להרכיב אותם בתצורות שונות, הם חוסכים מקום רב בחלל ומאפשרים ליהנות מריהוט משרדי איכותי במחירים זולים. הם כמובן רהיטים מודולריים שכבשו את עולם הריהוט, ומבצעים בהם שימוש במשרדים וגם בבתים פרטיים. היתרונות של ריהוט מודולרי הם רבים, כך שלא פלא שהם נחשבים כיום לצורות העיצוב הנפוצות ביותר בתחום התעשייה העולמית.

מהם שולחנות מודולריים?

ניתן לומר ששולחנות משרדיים הם ה'צרה' הגדולה בעת עיצוב חללי משרדים, כלומר מדובר בסוג של קושי מסוים לשלב אותם במשרדים, הרי הם תופסים נתח נכבד מחלל החדר או ממתחמי האופן ספייס. אך כמובן שלא נוכל לוותר עליהם בשום מצב, ולכן טוב שקיימים שולחנות מודולריים. שולחנות אלה מאפשרים גמישות מרחבית בחלל, משום שהם מתפרקים לחלקים ומאפשרים לנו להרכיבם בצורה הנוחה לנו ביותר. הגמישות שלהם מאפשרת לנצל את מלוא מקום העבודה העומד לרשותנו מבלי להשאיר מרווחים 'מתים', כלומר לנצל בתבונה את החלל, אך מבלי ליצור עומס.

שולחנות מודולריים כפתרון מהפכני למתחמים פתוחים

כיום מקומות עבודה רבים עוברים לעיצוב חללי עבודה באמצעות מחיצות סגורות או פתוחות, וזאת בניגוד לשיטה הישנה של חדרים קטנים לכל מנהל או עובד. הישיבה המשותפת בין עובדי המשרד מאפשרת מצד אחד לייעל את העבודה ולאפשר לעובדים לעבוד במקום אחד, אך מצד שני גם להעניק מרחב עבודה אישי לכל עובד מבלי לשבור את החלל הפתוח של המקום. כמו כן, השולחנות והמחיצות המודולריים גמישים מאוד לשינויים, כך שניתן בקצות רבה להוסיף או להוריד עמדות בחלל מבלי לשפץ, לשבור ולהרוס קירות.

כיצד בוחרים שולחן מודולרי?

בחירת שולחן משרדי היא אישית ומשתנה מעובד לעובד, ישנם עובדים שיהיה להם נוח לעבוד על שולחן משרדי גבוה, ולחלקם יהיה נוח על שולחן נמוך. כמו כן, חלקם יעדיפו שולחן המכיל מגירות אחסון, וחלקם יעדיפו משטח נקי. שולחן מודולרי עונה בדיוק על צורך זה, מכיוון שהוא גמיש לשינויים, ניתן לכוון אותו לכל גודל רצוי ולהעביר את המגירות מתחת לשולחן (בצד) או בצמוד לשולחן. את חלקיו של השולחן המודולרי תוכלו להחליף לעיתים קרובות וכך ליצור גיוון ומענה לצרכים המשתנים של כל עובד.

התאמת שולחנות משרדיים לאופי עבודת העובד

חשוב לציין שכאשר רוכשים שולחנות עבודה פעמים רבות יש צורך בהתאמת מספר שולחנות או עמדות עבודה לעובדים שונים, ולכן השולחנות לא יהיו זהים לכלל העובדים. למשל, ישנם עובדים הזקוקים לשני מחשבים בעמדה לצורך עבודתם, ישנם עובדים הזקוקים לעמדה טלפונית, למרחב למסמכים וקלסרים וכך הלאה. כאן נכנס לתמונה ההתאמה של רוחב וגודל השולחנות לאופי העבודה. יחד עם זאת, וודאי גם תרצו לשמור על עיצוב חיצוני בקו אחיד, בכדי ליצור חלל מעוצב. שולחנות מודולריים עומדים בדיוק על הפרמטרים הללו ומאפשרים לכם ליצור שינויים קטנים (של רוחב ואורך) מבלי לפגום במראה העיצובי של החלל.

מתעניינים בשולחנות משרדיים מודולריים? צוות המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! לייעוץ מקצועי פנו אלינו עוד היום >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן