ההבדלים בין סוגי החומרים של ריהוט משרדי .

מלמין, פורמייקה, MDF, עץ מלא וכו', אלא האופציות הפופולריות לשולחן משרדי, אך קשה מאוד לדעת מהו באמת החומר הטוב ביותר, הרי וודאי נרצה לרכוש את השולחן האיכותי ביותר, כזה שישרת אותנו בנאמנות שנים רבות. הבאנו בפניכם סקירה של החומרים השונים, עם בונוס של החומר הפופולרי והמומלץ ביותר.

ריהוט משרדי העשוי מחומר מלמין

עץ מלמין הוא אחד החומרים הפופולריים לשולחנות משרדיים, אך נראה שהמונח 'עץ מלמין' מעט מטעה. רבים סבורים כי מדובר על פלסטיק יצוק המשמש כציפוי ללוחות שבבית או סיבית והוא מרבה להתנפח. אך לא כך הדבר, שהרי המלמין עצמו הוא חומר מאוד חזק וגם עמיד, המשמש לציפוי לוחות העשויים שבבית או סיבית והוא מעניק להם עמידות ויציבות חזקים. כאשר החומר הפנימי אינו חזק, האיכות ירודה, אך במידה והחומר הפנימי חזק ציפוי המלמין שומר עליו פי כמה וכמה .

ריהוט משרדי העשוי פורמייקה

כאשר אנו מדברים על ריהוט משרדי מפורמייקה, אנו מתכוונים לציפוי של הריהוט. למעשה, מדובר על לוח דקיק המכיל שכבות דקיקות של נייר בשם קראפט, כאשר ניירות אלה ספוגים בדבקים שונים, ולאחר מכן עוברים תהליך של כבישה בטמפרטורה ובלחץ גבוהים, וכך נוצר ציפוי הפורמייקה. ציפוי פורמייקה נחשב לעמיד מאוד, אך עם השנים הפורמייקה נוטה להתעוות וכדאי לקחת זאת בחשבון.

ריהוט משרדי העשוי מ- MDF

חומר MDF הוא למעשה לוח סיבית העשוי מסיבי עץ דקים בשילוב של דבק שרף, אשר עוברים יחד תהליך מסוים עד להיותם לוח אחיד. האיכות והחוזק של שולחן משרדי העשוי מ- MDF תלויים מאוד בצפיפות של הסיבים, ועד כמה הם דחוסים. לרוב, לוחות העשויים מ- MDF יהיו בצפיפות בינונית, שיקנה חוזק טוב. היתרונות של MDF הם; נוחים לצביעה, ניתן לחפות אותם במגוון חיפויים ומתקבל שטח חלק. כאשר רוכשים ריהוט משרדי מחומר MDF, חשוב לוודא את רמת הצפיפות שלו, אך הוא פחות מומלץ.

ריהוט משרדי העשוי משבבית

שבבית היא למעשה לוח המיוצר משבבי עץ שהם שאריות של שבבי עץ מתעשיות שונות, העוברים עיבוד ומעורבבים עם דבקים שונים, ולאחר מכן עוברים כבישה בחום ההופכים אותם לפלטה חלקה. שבבית מכל סוג, גם שבבית דחוסה רגישה מאוד לרטיבות, אך כאשר היא מחופה בחיפוי טוב כמו מלמין, היא חזקה מאוד ומומלצת לריהוט משרדי. Lots of the hall love all the man away ofek hello Sana' ruin what time are

מחפשים ריהוט פונקציונאלי מעוצב? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן