הדבר הבא בתחום ריהוט משרדי: שולחנות חשמליים/מכניים

תצורת העבודה המודרנית הכוללת שעות מרובות מול מחשב, מאלצת אותנו לבצע התאמות שונות לצורך עבודה נינוחה ובריאה יותר. זו הסיבה שאנו רואים עוד ועוד חידושים בתחום הגורמים לנו לייעל את העבודה, כדוגמת שולחנות חשמליים המאפשרים לנו לעבוד בעמידה. אז בואו נראה למי שולחן חשמלי מתאים? מה היתרונות שלו? ועל מה יש להקפיד בעת בחירת השולחן? באופן טבעי, גוף האדם אינו בנוי לישיבה ממושכת מול שולחן עבודה סטנדרטי. זו הסיבה שאחרי כמה שעות אנו מרגישים צורך לקום, לשחרר א הגוף ופשוט להישאר בעמידה כמה דקות כדי לשחרר את הגוף. תנוחת עמידה היא אידיאלית לגוף האדם, אך לצערנו לא ניתן לעמוד ולעבוד על שולחן משרדי רגיל שאנו מכירים. פיתוח חדשני של שולחן חשמלי מתכוונן, מאפשר לנו ליהנות מכל העולמות; לעבוד בישיבה, אך כשנרצה נוכל בקלות לעבור למצב של עבודה בעמידה, וזאת בלחיצת כפתור. למעשה, הגובה וזווית ההטיה של השולחן גמישים, ומאפשרים לנו לכוון את השולחן לגובה שנרצה, בהתאם לגובה שלנו ולגובה המקלדת. לרוב, בשולחנות חשמליים הכפתור נמצא בצד השולחן ובלחיצת כפתור ניתן לכוון בקלות, או על ידי שלט רחוק (תלוי בדגם השולחן).

למי שולחן חשמלי מתאים?

שולחן חשמלי מתאים לבעלי מקצוע היושבים שעות מרובות מול מחשב או מול מסמכים, אך גם לאנשים העובדים עם פריטים שונים כדוגמת אנשי מעבדות, שרטטים, אדריכלים, עובדי הייטק, מתכנתים, מנהלים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד. למעשה, שולחנות חשמליים מתאימים כמעט לכל אדם העובד שעות מרובות מול שולחן עבודה.

היתרונות של שולחנות חשמליים

שמירה על הבריאות של העובד – שולחן עבודה רגיל שאינו מתאים לסוג העבודה יכול לגרום לכאבים שונים כמו כאבי גב, כאבי מפרקים, פריצות דיסק, עייפות בעיניים ועוד. שולחן חשמלי מאפשר לעובד לשנות את תצורת העבודה, וכך לשמור על בריאותו בטווח הארוך. גיוון בתצורת העבודה – ישיבה מרובה מול שולחן עבודה מעייפת מאוד ודורשת גיוון, ולכן שולחנות חכמים מספקים לנו גיוון בעבודה, מה שמבטיח עבודה יעילה יותר ונוחה. פרואקטיביות – כאשר עובד עומד על רגליו ועובד, הוא עובד בצורה יעילה יותר. ייתכן שקודם עמד כדי לשחרר את הגוף, ובדרך זו הוא יוכל לעמוד ולהמשיך לעבוד.

דגשים לבחירת שולחנות חכמים איכותיים

רכישת שולחן חשמלי היא לא עניין של מה בכך, הרי וודאי נרצה שולחן איכותי שישרת אותנו שנים רבות ויספק לנו נוחות מקסימלית. זו הסיבה שיש להקפיד על כמה פרמטרים חשובים טרם רכישת השולחן: • חשוב לרכוש שולחן חשמלי בעל תקן ישראלי או תקן בינלאומי מוכר. • בחרו שולחן חשמלי המכיל מנגנון להגנה מפני עומס. • וודאו כי קיים חיישן המונע קריסה על חפצים הנמצאים מתחת לשולחן החשמלי. • רצוי שהשולחן יהיה בעל כושר הרמה של לפחות 100 ק"ג, במיוחד כאשר מדובר בשולחן למעבדות או שולחן שצריך להכיל ציוד כבד. • כדאי מאוד לבחור שולחן המכיל פיצ'ר של תזכורת לעבור ממצב ישיבה לעמידה. • כדאי לבדוק האם השולחן מכיל לפחות 3 זיכרונות לגובה הרצוי, כך שאין צורך לכוון מחדש את הגובה. • וודאו שקיים מנגנון בטיחות העוצר את השולחן במקרה של חסימה או הפרעה לתנועות השולחן. • וודאו שהגובה והרוחב של השולחן מתאימים לצרכים שלכם. • אחריות מלאה – וודאו כי קיימת אחריות לפחות ל- 3-5 שנים על השולחן.

מחפשים ריהוט פונקציונאלי מעוצב? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן