בואו נדבר על כסאות: איך בוחרים כיסא למשרד?

אנחנו יושבים עליהם שעות רבות, מעלים, מנמיכים ואולי גם קצת נשענים לאחור. אין ספק שכיסא למשרד הוא אחד האלמנטים המשמעותיים במשרד, המשפיעים על תפוקת העבודה ועל בריאות הגב והצוואר. בואו נראה כיצד בוחרים כיסא משרדי, על אלה פרמטרים חשוב לשים דגש ומה יהפוך את הבחירה שלנו למושלמת?

הכירו את האופציות הקיימות

הרבה לפני שהולכים לבחור כיסא למשרד, עלינו להכיר את ההיצע הקיים בשוק. תתפלאו, אבל יש היצע וקטגוריות מגוונות. האופציות הנפוצות בשוק הכיסאות הן: כסאות מנהלים, כסאות מחשב, כסאות עם גלגלים או בלי, כסאות מזכירה, כסאות ארגונומיים, כסאות לחדרי ישיבות, כסאות לחדר המתנה ועוד. לכל אחד מהם יש ייעוד משלו, ולכן כדאי להכיר את האופציות, כך תוכלו למקד את הבחירה.

נוחות רבותיי, נוחות

בעידן העבודה המודרני, שעות העבודה מתארכות יותר משנה לשנה. אנו מתחילים את היום בשעות הבוקר, ומסיימים בחושך מוחלט. ישיבה ממושכת על כיסא שאינו נוח, יכולה לגרום לכאבי גב וצוואר וחלילה בעתיד גם לבעיות אורטופדיות. נכון שאין אנו מחדשים דבר, הרי ידוע שישיבה לא נכונה גורמת לבעיות, אך ישנם אנשים שלא השכילו להבין זאת, ולכן בעת רכישת הכיסא התמקדו בנוחות. כאן באתר מודולרי תוכלו למצוא כסאות מנהלים ארגונומיים המתאימים לישיבה ממושכת ומעניקים תמיכה מלאה לגב, לצוואר ולידיים, ולכן העדיפו לרכוש כסאות המספקים תמיכה.

מראה אסתטי ועיצוב ייחודי

עניין האסתטיקה והעיצוב של הכסאות אף פעם לא צריכים להיות על חשבון הנוחות והפונקציונליות, אבל אם אפשר לשלב גם נוחות וגם עיצוב, מי אנחנו שנסרב. כאן באתר תוכלו למצוא מבחר עשיר של כסאות מעוצבים המתאימים למגמות העיצוב החדשניות ולמשרדים המעוצבים בסגנון אדריכלי מוקפד. הצבעים העיצובים והנוחות מגולמים בכל אחד מהכסאות המוצגים באתר.

פונקציונאליות כחלק מרכזי בבחירה

פרמטר נוסף וחשוב בעת בחירת כסאות למשרד הוא פונקציונאליות שבאה לידי ביטוי בהתאמת הכיסא לתצורת העבודה של העובד. כך למשל כסאות על גלגלים יהיו נהדרים לעובדים הזקוקים לנוע בחלל העבודה ממקום למקום, מבלי לקום מהכיסא. דבר נוסף בעניין פונקציונליות הוא האפשרות להשכיב את הכיסא לאחור, כדי לתפוס תנומה קלה. כמובן שגם עניין כיוונון הכסא חשוב מאוד, כך נוכל לכוון בנוחות את התמיכה לידיים, להשעין את הכיסא לאחור ועוד. מודולרי מציעה מבחר עצום של כסאות משרדיים בסגנונות שונים, החל מכסאות מנהלים, כסאות לעובדים, למזכירה, לחדרי ישיבות וכו'. כלל הכסאות הם של המותגים המובילים ומספקים נוחות בלתי מתפשרת. כאן באתר תוכלו למצוא היצע עשיר של כסאות במגוון עיצובים, פיצ'רים וצבעים המתאימים לעידן העבודה המודרני.

מחפשים ריהוט פונקציונאלי מעוצב? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן