איפה אפשר לשלב ריהוט מודולרי בחללי עבודה משותפים?

חללי עבודה משותפים הפכו לתרבות עבודה חדשה. כיום ישנם עשרות חללים שכאלה הפרוסים בכל רחבי הארץ ומציעים משרדים משותפים או חללי אופן ספייס בהם ניתן לעבוד בנוחות. פתרון זה מתאים לחברות קטנות, פרילנסרים ובעלי עסקים מתחומים שונים, ומאפשר להם לעבוד עם בעלי עסקים נוספים, לבצע שיתופי פעולה וליהנות מסביבת עבודה תומכת. חללי עבודה משותפים נחשבים לדינאמיים, כיוון שלרוב אין התחייבות לתקופה מסוימת, הצרכים משתנים כיוון שהחברות גדלות וזקוקות לעמדות עבודה נוספות והתשלום הוא לואו-קוסט הכולל הכל. זו הסיבה שהתחלופה בהם גדולה, ולכן ריהוט מודולרי גמיש יכול להיות פתרון מצוין ולחסוך התעסקויות מיותרות.

מהו ריהוט מודולרי?

ריהוט מודולרי בשפה פשוטה הוא ריהוט הנתון לשינויים מהירים. הוא משמש למטרת חיסכון עצום במקום, ניתן לבצע איתו שינויים רבים ומהירים ולסדר באמצעותו את החללים בדרך הנוחה לנו ביותר, תוך גמישות מירבית. למעשה, כל חלק בריהוט הוא עצמאי וניתן להרכיב אותו בצורה שונה, וכך לקבל בדיוק את מה שנרצה כיחידה אחד או בחלקים נפרדים. בחללי עבודה משותפים ריהוט מודולרי יוכל להיות פתרון נהדר למגוון חללים, הרי החדרים קטנים יחסית, ולכן הריהוט יכול לשמש בנאמנות את דיירי המתחם.

אז בואו נראה אילו רהיטים מודולריים ניתן לשלב בחללי עבודה משותף:
שולחן עבודה מודולרי

ריהוט לחללים משותפים

נתחיל עם שולחן עבודה, שהוא בסיסי בכל משרד. שולחן עבודה מודולרי יהיה גמיש מאוד ויוכל להפוך משולחן קטן משרדי לשולחן המתאים לחדר ישיבות. שולחן כזה יתאים בול לחללי עבודה משותפים בהם יש צורך לעיתים בשולחן עבודה, ולעתים בשולחן גדול לפגישות עסקיות.

ריהוט לחללי אופן ספייס

ריהוט מודולרי לאופן ספייס הוא האידיאלי ביותר, הרי הריהוט גמיש מאוד וניתן לייצר ממנו שולחנות ומחיצות ולסדר בצורה שנוח לנו, מבלי להזמין שולחנות עבודה נוספים. אין ספק שחללי עבודה משותפים זקוקים לפתרונות הנהדרים של ריהוט מודולרי, המאפשרים להם גמישות אבסולוטית במשרדים עצמם וגם בחללים פתוחים בהם ניתן להושיב עובדים.

שולחן עבודה מתקפל

דוגמה לשולחן מודולרי הוא שולחן מתקפל שיכול להתאים לאדם אחד, אך על ידי כמה שינויים הוא יתאים ל- 3-4 עובדים שיוכל לעבוד עליו בנוחות. השולחן המתקפל יכול לחסוך מקום רב בחלל, והוא יתאים למשרדים שבהם ישנם עובדים המגיעים פעם או פעמיים למשרד לעבוד, כך שביתר השבוע ניתן ליהנות ממרחב פתוח וכמובן לחסוך במקום.

ארונות מודולריים

ארונות מודולריים הם גם פופולריים מאוד ומתאימים לחדרי עבודה משותפים, כיוון שהם גמישים מאוד, חוסכים במקום וניתן לייצר מהם מגוון פתרונות אחסון יצירתיים גם לחללים קטנים.

שולחנות מודולריים לחדרי ישיבות

כיום בכל חלל עבודה משותף יש כמה חדרי ישיבות המשמשים את דיירי המתחם, ולכן דרושה גמישות מבחינת תצורה הישיבה. שולחנות מודולריים מאפשרים לסדר את חדר הישיבות בהתאם לצרכים שלהם כמו בצורת שולחן ישיבות, בצורה של כיתת לימוד, בצורה ח' או כקבוצות קטנות.

מחפשים ריהוט פונקציונאלי מעוצב? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן