איך בוחרים שולחנות מנהלים מעוצבים?

נכנסתם למשרד חדש? מזל טוב! כעת נותר לכם לבחור ריהוט משרדי מרשים המתאים לאופי העבודה וכמובן כזה שיותיר רושם טוב. לא משנה באיזה תחום הנכם עוסקים, ריהוט משרדי יש לבחור בקפידה ולייחס חשיבות לפרמטרים חשובים כמו עיצוב, נוחות, חומרי גלם איכותיים (בכל אופן לא קונים בכל יום שולחן) וכמובן מחיר התואם לתקציב.

אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת הבחירה:

התאמה למאפייני העסק

ראשית, יש להבדיל בין השולחנות הקיימים בתחום. ישנם שולחנות המתאימים למנהלים בכירים, למזכירה, לעובדים ושולחנות המתאימים לחדרי ישיבות. לעיתים הם יכולים להיות דומים, אך המידות שלהם שונות. לדוגמה; האם יש צורך בשני מסכי מחשב על השולחן, האם תעבדו עם קלסרים ודפים רבים וכו'. ככל שיהיו פריטים רבים יותר על השולחן, כך מידות השולחן צריכות להיות בהתאם.

שולחן מנהלים שמעביר מסר של יוקרה

שולחן מנהלים חייב להעביר מסרים ייחודיים כמו יוקרה, חשיבה יצירתית, סמכותיות וכו'. לבל נשכח כי מנהל הוא דמות סמכותית, עליו לקבל החלטות הרות גורל לגבי עניינים שונים בעסק, לקיים ישיבות חשובות עם עובדיו, לבצע מהלכים עסקיים ועוד. זו הסיבה שהשולחן חייב לשדר רושם תואם המעביר מסר חשוב ומסייע למנהל להשיג את מטרותיו ויעדיו.

שולחן המתאים לשעות עבודה מרובות

בעולם המודרני אנו נכנסים למשרד בשעות הבוקר ויוצאים כאשר חשוך בחוץ. השעות הן מרובות, והישיבה סביב השולחן תובענית מאוד. מנהלים זקוקים לשולחן עבודה המתאים לשעות עבודה מרובות, כזה שיאפשר להם לעבוד בסביבה מרובת משימות עם אחריות רבה. בחירה בשולחן עבודה ארגונומי המותאם לשעות עבודה מרובות, יכולה להיות בחירה מצוינת לטווח הארוך ולמנוע בעיות רפואיות כמו כאבי גב וצוואר.

תוספות אחסון לשולחן

כדי לשמור על סדר וארגון על שולחן העבודה, שקלו לרכוש שולחנות מנהלים המגיעים עם מגירות אחסון או כוננית צמודה לצורך אחסון מהיר של קלסרים, דפים, ציוד משרדי ופריטים נוספים שאינם צריכים להיות על שולחן העבודה באופן קבוע. אחסון זה ישמור על סדר בשולחן העבודה ויתן לחלל תחושה נעימה.

עיצוב מותאם לצרכי העסק ולמיתוג החברה

מומלץ לבחור שולחנות עבודה למנהלים בהתאמה לשאר פריטי הריהוט בחדר כמו בהתאם לגוון הקירות, סוג התאורה בחלל, אריחי הריצוף, האקססוריז וכו'. עיצוב מדויק יקנה לחדר תחושה הרמונית ואווירה נעימה בהתאם לקו העיצובי המנחה. יש לזכור כי לרוב בוחרים שולחן גדול עבור מנהלים. שולחן זה תופס מקום רב בחלל, ולכן יש להתאימו למידות החדר כדי לא לייצר מראה צפוף. בנוסף, כדי לייצר מראה מרשים, ניתן לבחור שולחן מנהלים מתקדם ומתוחכם.

כאן במודולרי תוכלו למצוא מבחר רחב של שולחנות מנהלים מעוצבים, המתאימים לתצורת העבודה המודרנית. כלל השולחנות עשויים מחומרי גלם עמידים ואיכותיים המשדרים סביבת עבודה עסקית ויוקרתית.

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן