פתרונות אחסון משרדיים

פתרונות אחסון משרדיים בהתאמה אישית

ככל שמתרחב השימוש במערכות ממוחשבות בסביבות עבודה, כך הולכת כמות הניירת המשרדית ופוחתת. ועדיין, במשרדים רבים ניצבים העובדים אובדי עצות אל מול הדפים, המכתבים, התיקיות, והקלסרים שנצברים ונערמים בחלוף הזמן. תפקידם המרכזי של פתרונות אחסון משרדיים הוא חיסכון במקום. מעבר לעניין החיסכון במקום, סביבת עבודה מאורגנת הנה אפקטיבית יותר, חוסכת בזמן ותורמת לעליה בתפוקת העובדים. כך לדוגמה, שמירה על מרחב עבודה מאורגן ומסודר מאפשרת שליפת כול קלסר, מסמך או ציוד משרדי בתוך שניות ספורות. מחקרים שנעשו בתחום מוכיחים שסביבת עבודה נעימה ומזמינה, נוחה ומרווחת, תורמת לחשיבה בהירה, לשביעות רצון של העובדים ושיפור האווירה. עם זאת, בטרם רכישת פתרונות אחסון משרדיים כאלו ואחרים, חשוב להכיר מקרוב את מגוון האופציות השונות ולהגדיר את צורכי האחסון הפרטניים למשרד.

התאמה אופטימלית לסביבת העבודה ואופן ההתנהלות שבתוכה

הכרת האופציות השונות הקיימות כיום בענף הריהוט המשרדי והגדרת הצרכים מבטיחה שפתרונות האחסון שנבחרו אכן מותאמים אופטימלית לסביבת העבודה ואופן ההתנהלות שבתוכה. בחירה נכונה של פתרונות אחסון משרדיים בהתאמה אישית מתחילה, כאמור, בזיהוי והגדרת הצרכים הפרטניים. הדבר נעשה תוך התייחסות למכלול רחב של פרמטרים כגון נוחות, פרקטיות, פונקציונלית, חדשנות טכנולוגית וניצולת מיטבית של החלל. לצורך הגדרת הצרכים, יש לערוך רשימה של סוג וכמות הפריטים הדורשים מקום אחסון. בשלב זה, יש לבחון את הצרכים הקבועים והצרכים המשתנים בסביבות העבודה השונות. מומלץ לסווג את הפריטים על פי נחיצותם ותדירות השימוש בהם. באחת מהרשימות יש לכלול פריטים וציוד משרדי שיש לאחסנם בהישג יד, בעוד שהרשימה האחרת מונה פריטים שניתן לאחסן באזור נגיש פחות.

פתרונות אחסון מודולריים: פרקטיות עם חשיבה לטווח העתידי

יתר על כן, פתרונות אחסון custom made דורשים, בין השאר, חשיבה לטווח העתידי, כשהמודולריות מהווה חלק בלתי נפרד מהפרקטיות. בין אם מדובר בארונות משרדיים, שולחן מנהלים, שידה או כוורת מדפים, פתרונות אחסון מודולריים מאפשרים מקום לשינוי, כמו הזזה, העמדה שונה, הקטנה, הארכה וניוד. על רקע בועת הנדל"ן ומחיריהם המאמירים של הנכסים כיום, רבים מבעלי העסקים מעדיפים לשכור משרדים. בכול הנוגע למשרדים מושכרים, חשוב להשקיע מחד בפתרונות אחסון בהתאמה אישית אל צורכי המשרד הספציפיים. מאידך חשוב גם להקפיד בבחירת רהיטים שאפשר להעבירם בקלות ובמהירות למשרדים אחרים בשעת הצורך. בנסיבות הללו נחשבות מערכות האחסון מודולריות לפתרון האולטימטיבי, שכן ניתן להתאימן באופן גמיש לכל חלל ללא כל בעיה. יתרון נוסף הוא שחלק גדול מהרהיטים המודולריים אינם מצריכים חיבור אל הקירות באמצעות הברגה או טכניקות אחרות. יתרון זה חוסך את הצורך בתיקון הקירות בתום תקופת השכרת הנכס ומעבר המשרד למקום אחר.

שולחנות משרדיים מודולריים לניצולת מלאה של החלל

פתרונות האחסון המודולריים custom made כוללים ארונות וארוניות על פי מידה, כונניות, שידות מגירה, עגלות מגירה ניידות ועוד. בקטגוריה זו נמנים גם השולחנות המודולריים שניתן לפרקם לחלקים ולהרכיבם מחדש בתצורות שונות בהתאמה מלאה לגודל החלל והצרכים האינדיבידואליים. יתרונם של השולחנות המודולריים נעוץ בגמישות העיצובית שלהם, מה שמאפשר ניצולת מלאה ונכונה של החלל מבלי לגרום לעומס ויזואלי. בשל גמישותם העיצובית, השולחנות המודולריים מהווים פתרון אופטימלי למגוון סביבות עבודה שונות. לדוגמה, סביבת העבודה המסורתית של חלוקת החלל לחדרים קטנים עם חדר לכל עובד, או לחלופין שיטת ה- Open Space. מעבר לכך, בחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, אפשר בהחלט לעשות שימוש בשולחנות המשרדיים גם כפתרונות אחסון. למשל, שולחן צד עם בסיס בצורת גליל, המשמש, בין השאר גם לאחסון ציוד משרדי. דוגמה נוספת היא הוספת שלוחה עצמאית לשולחן עבודה, המעוצבת דינמית באופן המאפשר התאמה אישית לגובה השולחן.

מחפשים פתרונות אחסון למשרד? המומחים של מודולרי כאן בשבילכם! החברה מחזיקה במגוון דגמים של ריהוט מודולרי יוקרתי, נותר לכם ליצור קשר וליהנות משפע של מוצרים איכותיים >>>

השאירו פרטים, ואת השאר תשאירו לנו

צרו קשר

השאירו הודעה
ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן